FCB Health poručuje: „Razmislite dvaput pre nego što otkucate poruku“

Aktuelno - Beograd, 19 Mart 2021

Od pamtiveka su oni mudriji govorili da je pametno dva puta razmisliti pre nego što nešto kažemo. Neki bi to poslovično saželi u: „ispeci pa reci“. Činjenica da sada više kuckamo nego što pričamo, donela je sjajnu kampanju koju je kreirao Area 23, ogranak FCB Health-a.  

Fondacija Cybersmile, u saradnji s Area 23, pokrenula je novu, višekanalnu kampanju pod sloganom „Think Twice Before You Type“ čiji je cilj podizanje svesti o tome kako komunikacija na društvenim mrežama može imati uticaj na realan život pojedinca. Kampanja je lansirana na Dan sigurnog interneta, a fotografije potištenih ljudskih lica preko kojih su docrtani srećni emotikoni kreirao je Ale Burset, koji je više puta nagrađivan Zlatnim lavom u Kanu.

Kolege iz FCB Health-a mislile su o svakom detalju, svesni realnosti koju je internet oblikovao. „To je nešto o čemu imamo jak stav, jer smo svi to nekad uradili“, prokomentarisao je Leo Arkoverde, pomoćni kreativni direktor Area 23 i dodao: „Bilo da se radi o nečemu što mislite da je šala ili nečemu što je zazvučalo grublje nego što ste nameravali, lako možete povrediti nekoga, a da to nikada ne shvatite. Baš zato, želeli smo da ljudi dvaput razmisle.“

S jedne strane, konstruktivna kritika je poželjna, ali je bitno predstaviti je tako da je osoba uvaži, a da se ne oseća napadnuto ili povređeno. Pored toga, važno je da se, čak i onda kada mislimo da je komentar duhovit, setimo da osoba s druge strane ne vidi našu gestikulaciju, ne čuje naš ton, a nekada nas čak i ne poznaje.

Svako drugačije doživljava i pohvalu i kritiku. Rezultati mogu biti stimulativni, ali isto tako, često mogu dovesti do gubitka samopouzdanja i entuzijazma. U redu je da nekome ne možemo da pomognemo, ali to ne znači da treba da ga sputamo ili mu odmažemo.

Svako od nas ima pravo na svoje mišljenje i stav. Nekada je u redu zadržati mišljenje za sebe, a kada ga iznosimo treba to da činimo vođeni emptijom, a ne željom za dokazivanjem. Ova kampanja je još jedan dobar podsetnik da razmislimo dva puta pre nego što na internetu ostavimo komentar.      

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram