FCB mreža osvojila prvo mesto za promovisanje plemenitih ciljeva u kampanjama

Aktuelno - Beograd, 21 Maj 2021

U prethodnom periodu dosta smo razmišljali, pisali i radili na polju društvene odgovornosti. I globalne i lokalne prilike terale su nas da se konstantno preispitujemo i razmišljamo kako možemo da svoja marketinška znanja i kreativnost usmerimo ka plemenitim ciljevima i budemo deo značajnih i pozitivnih promena svesti.

Na isti način razmišljale su sve kolege iz FCB mreže čiji trud nije prošao nezapaženo, te je The Good Report 2020. na prvo mesto globalnih marketinških mreža postavio upravo FCB.

Kampanja Pay it Forward koju je kreirao FCB Inferno proglašena je za kampanju godine, a čak se 6 različitih kampanja iz FCB mreže našlo u top 40 kampanja.

Lista kampanja koju navodimo pokazuje i različite ciljeve i važne društvene teme širom sveta kojima smo se tokom godine bavili.

#1 Pay It Forward koju je FCB Inferno kreirao za The Big Issue & Monzo Bank

#4 Project Understood koju je FCB Canada kreirala za Google AI & The Canadian Down Syndrome Society (CDSS)

#5 The Gun Violence History Book koju je FCB Chicago kreirao za Illinois Council Against Handgun Violence

#8 Wheelchange Tours koju je FCB Lisbon kreirao za Wheelchange Tours

#14 Go Back To Africa koju je FCB/SIX kreirao za Black & Abroad

#23 Punishing Signal koju je FCB Interface kreirao za Mumbai Traffic Police

Prethodna godina je bila izazovna za sve i pandemija je dovela do dodatnog udaljavanja i otuđivanja pošto je fizička distanca neretko produbljivala i emocionalnu. Pored toga, u samoći i izolaciji bili smo više nego ikada usmereni na sebe, svoje stresove i unutrašnja previranja. Često smo se osećali i nemoćno ne znajući šta budućnost nosi i na šta možemo da utičemo.

Glavna poruka svih nagrađenih društveno odgovornih kampanja u osnovi jeste da od nas zavisi. Iako ne možemo samostalno da promenimo svet, možemo promeniti svoje ponašanje. Možemo biti blaži, pokušati da razumemo i obratimo pažnju na ono što se oko nas dešava jer su često drugi ljudi u mnogo goroj situaciji nego što smo mi. Ovo ne treba da dovede do tešenja tuđom nesrećom, već do aktivnosti. Treba da se zapitamo da li možemo nešto da učinimo i kako.

U svetu marketinga imamo mogućnost da tražimo podršku za svoje ideje, prvo od kolega i svoje agencije, a potom i od klijenata. Uvek postoji neko ko je spreman da nas čuje, posebno ako je ono o čemu govorimo bitno za dobrobit društva. Nije sve na pojedincu, ali pojedinac može svojom strašću prema određenom projektu da zarazi sve oko sebe, da ih pokrene i motiviše, a to je jedini tip zaražavanja koji je lepo videti u ovom dobu.

Sigurno je da su svi nagrađeni projekti koji dolaze iz FCB mreže, a i od ostalih kolega i agencija, krenuli od jedne osobe koja je videla problem i želela da s nekim podeli svoj uvid. U oblikovanju rešenja učestvujemo zajedno, ali je na svakome od nas da pažljivo gleda i govori o onome što primećuje.

 

Izvor: Act Responsible

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram