Šta povezuje Happiness, Tuborg i ajkule?

Aktuelno - Beograd, 11 Avgust 2020

Agencija iz FCB mreže, Happiness Saigon, za svog klijenta Tuborg kreirala je još jednu sjajnu kampanju pod sloganom „Escape the Ordinary“, koja se naslanja na njihovu izvornu „Open to more″ poruku. Ono što nude svakako nas izmešta iz dosadne svakodnevice, a ako otvorite Tuborg (bar u Vijetnamu) imate šansu da doživite nešto nesvakidašnje!

Mehanizam je standardni i dobro poznat iz nagradnih konkursa na koje smo navikli – pronađite nagrade ispod čepa, među njima i 5 putovanja. Međutim, nagradna putovanja koja možete da osvojite u ovoj nagradnoj igri su sve samo ne standardna.

U pitanju je 5 putovanja za dve osobe i ne zna se koje je izazovnije: plivanje sa ajkulama u Australiji, kampovanje pored vulkana na Baliju, zipline u tajlandskoj džungli, letenje u prostoru bez gravitacije u Singapuru i kampovanje na ledu na najdubljem jezeru na svetu, koje se nalazi u Sibiru.

Integrisana kampanja koja uključuje OOH i digitalne kanale odmah upozorava da je ovo igra koja je samo za hrabre i podseća da najbolja iskustva počinju sa Tuborgom.

Vizuelna rešenja koje je kreirao Happiness Saigon treba da „uplaše“ i aktiviraju uspavanu želju za avanturom, a to i postižu.

Ceo kreativni tim se očigledno potrudio i uspeo da zaintrigira publiku nudeći neobičnu stranu realnosti, iskakanje iz uobičajenog za kojim svi žudimo, posebno u doba Kovid-19 krize.

Na kraju ostaje pitanje, da možete da osvojite jedno od ovih putovanja, koje biste odabrali?

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram